środa, 6 lipca 2011

Tonight i'm gonna be John Wayne.

Kiedyś ci się już przydarzyło dojrzeć, chłopcze.




Źle mi się spało. Czuję się fatalnie. Miałem okropny sen. 
Śniło mi się kilka lat temu. 
Właściwie nawet nie pamiętam tych ludzi. Nie potrafię dopasować imion do twarzy,  tylko je pamiętam. Zresztą nieważne, śniła mi się tylko jedna osoba. I nie obchodzi mnie jej imię, z tego co wiem, i tak już nie żyję. Ale pamiętam siebie, dokładnie, niedaleko przez czternastymi urodzinami, wlewanie w siebie litrów alkoholu i pierwsze zabawy ze strzykawką. Było mi tak niedobrze, że ledwo byłem w stanie wyprostować rękę, a co dopiero wbić. Kułem kilka razy na nic, dopiero on mi pomógł.
Niewiele pamiętam.
Tylko później, jak zostaliśmy na przystanku a mnie tak strasznie przerażało, że wymiotowałem krwią. No cóż. Mnie przerażało, ich bawiło. I utkwiło mi jeszcze wspomnienie tego jak strasznie płakałem po powrocie do pustego mieszkania. 

Nienawidzę tych snów z przeszłości. Zaskakuje mnie jak działa mój mózg. Teraz też mi tak cholernie niedobrze. Myślę, że czeka mnie małe randez vous z toaletą. 
Miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Brałeś narkotyki? X.X Cholera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocą się budzą demony, gdy świat nagi śpi...
    Nie lubimy zostawać sami, wtedy zajmujemy się sobą - swoimi myślami, a to nie zawsze bywa przyjemne.
    Wyobraź sobie czajnik, napełnij go wodą, postaw na kuchenkę i zapal gaz. Robi się coraz cieplej. Woda nabiera tępa. Miota się w straszliwym chaosie i zamieszaniu. Nie wie, co się z nią dzieje, bo nagle robi się ciasno i niewygodnie. Zastanawia się czy to jej się przewraca w głowie, czy to świat zwariował, nie może przystosować się do tak małego pomieszczenia, w którym jest coraz mniej tlenu. Ogarnia ją przerażenie. Nie wie, co robić. Chciałaby się uwolnić, a wie, że musi zostać. Zaczyna płakać, coraz głośniej i głośniej. To gwizdek.
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałeś bad tripa po prostu.
    Chciałabym Cię przytulić. Więc przytulam, tyle, że wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są gorsze rzeczy, Intan. : )

    O. M - kim jesteś? ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie mów. Rozmawiasz z osobą, która w życiu nie miała nawet kropli alkoholu w ustach. o_o

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że są gorsze rzeczy. Ja w sumie to tylko raz brałem. I to niechcący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można wziąć coś "niechcący"? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie. Kiedyś nie robić tego chcący. < 3

    OdpowiedzUsuń